چه کسب و کارهایی در شرایط بحرانی موفق می شوند؟
۱۳۹۷/۰۹/۲۱
ارسال شده توسط Mi@dlcAdmin
119 بازدید
گاو بنفش، ایدهای جالب در مورد متمایز بودن است. در دنیایی که از هر محصول میتوان نمونههای فراوانی یافت و رقابت بسیار شدید است، دیده شدن بسیار سخت شده است. ست گودین در کتاب گاو بنفش، متمایز بودن را به عنوان یکی از اصلیترین بایدهای بازاریابی مطرح میکند. فروش محصولاتی که مانند گاوی با رنگ بنفش جلب توجه کنند به سرعت افزایش پیدا میکند. به بازار نگاه کنید. بسیاری از محصولات از نظر کیفیت در یک جایگاه قرار دارند اما فروش یک برند خاص یا یک محصول خاص بسیار بالاتر از بقیه است. در بسیاری از موارد آن محصول تبدیل به یک گاو بنفش شده است. یعنی محصولی شده است که جلب توجه میکند و همه در موردش صحبت میکنن
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
Argumentative Essay
You have to choose the viewers focused in your introduction. For instance, use formal language...
Write My Paper org Reviews
In this Write My Paper review will present a summary of how to order as...
Marketing Tips, Resources, And Ideas On Starting And Promoting Your Business
Hence the need for experimentation and practice to get attain shaving results. And, if steer...
Top 5 Websites That Write My Essay
WritingHelp is one of many sites that provide online essay writing help. Its costs are...
Three Paper Writing Services – Which One Should You Choose?
Be sure that the company writing your paper you choose meets your deadline. You can...
Three Paper Writing Services – Which One Should You Choose?
Be sure that the company writing your paper you choose meets your deadline. You can...
دیدگاهتان را بنویسید